reklama

Deti, pite na verejnosti, nikto Vám na to nič nepovie ani Polícia.

Predvčerom som bol so svojim synom a manželkou pri Ružinovskom jazere na ihrisku Areál Radosti, a všimol som si skupinku detí, alebo mládeže ak chcete, ktorý sedeli, pri jazere. Môj odhad cca. 13-16 rokov, na prvý pohľad opitý, hlavne dve dievčatá. Ich opitosť bola umocnená tým že jedna z nich držala v ruke flašku Fernetu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (84)

Áno čítate dobre, fľašku fernetu o 16:00 poobede si tam kľudne popíjali deti a nevadilo im, že za chrbtom majú ihrisko plné ľudí. Tak som sa rozhodol konať, zavolal som 16:54 na linku 159, lebo viem že dohovárať skupinke 15 ročných opitých sa rovná dostať na hubu a oznámil čo sa deje mestskej polícii, ktorá moje oznámenie zaregistrovala, a povedala že na miesto vyšle hliadku. Myslel som si že udanie od občana stačí, ale asi nie.

Hrali sme sa tam so synom ešte 3/4 hodinu a nikto neprišiel a preto sa pýtam je toto normálne. Keď je porušený verejný poriadok, nikoho to nezaujíma. Veď tu ide o aj o tie deti, keby sa z nich niekto utopil v jazere, alebo otrávil alkoholom tak čo. Myslím si, že polícia je tu aj nato aby vychovávala a že lepšie výchovné zaucho by asi nedostali, ako vytriezvenie v cele predbežného zadržania, a žeby si pre ne museli prísť rodičia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lebo, ak by si pili niekde v ústrani, a vyzerali by opitý, tak by ma to tak strašne neiritovalo, ako chodiť po chodníku plnom ľudí s fľaškou v ruke. To musíte uznať, že to už je strašná drzosť. Niečo, čo už nieje vôbec prípustné.

Páni mestský policajti, ak ste boli moc zaneprázdnený, čo ste tam nezavolali štátnych, alebo je to pod vašu úroveň.

Poslal som toto aj na www.staznosti.sme.sk a som zvedavý ako to bude vyriešené

Michal Kubala

Michal Kubala

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Bratislavčan, ktorý je hrdý na svoje mesto. Sťastne ženatý s manželkou, ktorá je nevidiaca, máme adoptovaného syna Jakubka,.Mám rád Country a Folk. Milujem Psy, Kone, Dobré jedlo, Country Hudbu.Ešte jedna vec. Som disortografik, prišlo sa na to neskoro. Takže správna gramatika je nad moje schopnosti. Zoznam autorových rubrík:  PsyMoje temné JASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu